We zijn we er!

14 januari 2023 - Quito, Ecuador

Ecuador deel 1,

We zijn er!

Na 1 uur vertraging en ruim 11 uur vliegen landen we 17.00 uur in de hoofdstad van Ecuador in Quito. Het is hier 6 uur later.

We zijn zo door alles heen en de koffers zien we meteen op de band. Mooi zo.

In de aankomst hal is het even zoeken naar de onze chauffeur. Maar na 10 min zien we daar onze namen op een bordje. Darwin zaal en Daniëlle musk. Ik rekenen het goed.

We pinnen meteen dollars dus dat wordt niet zo ingewikkeld met betalen en omrekenen.

De chauffeur spreekt heel goed Engels en heeft ook 3 maanden in Amsterdam gewoond en heeft best veel opgepakt van onze taal.

We hebben een uur nodig om naar ons hotel te komen het is avond spits en we zitten hartje centrum.

Quito ligt op 2700 Meter vanaf de luchthaven klimmen we alleen maar omhoog.

Elke dag om 18.00 komt de bewolking met wat regen de stad in.  Dus zien de stad voor vandaag alleen op deze manier.

Helaas wordt Darwin geveld door hoogteziekte hij is erg misselijk tijdens de hele rit.

Dus die is blij dat we uit kunnen stappen er een toilet is……

Prachtig hotel uit 1837 in koloniale stijl.

2 hoog trappen lopen en we hijgen als paarden  oké Idd erg weinig zuurstof zo hoog.

We blijven in hotel en eten daar ook wat  Darwin blijft zich niet goed voelen dus maar even rustig aan en moe zijn we ook inmiddels is het in Nederland 04.00

En daarbij pakken we de koffers weer opnieuw in want morgen vroeg 06.40 staat de chauffeur weer voor de deur.

En gaan we voor 4 dagen de jungle in! Spannend.

De koffers laten we in het hotel achter want over 4 dagen komen we hier weer terug.

D&D

1. Natas:
    14 januari 2023
    Aah arme Darwin, hopelijk went het snel. Leuk om zo mee te lezen!
  2. P&M2:
    14 januari 2023
    Hoogte ziekte is vaak aanpassen vh lichaam, nu maar hopen dat dat snel gebeurd! Ps. kapmes meegenomen uit holland 😀
  3. P&M2:
    14 januari 2023
    Espero que se recupere lo antes posible,un besazo Pa en Ma xxx
  4. Juud:
    Hoop dat Darwin zich snel beter voelt. Geniet van de jungle 😘
  5. TravelHuys Claudia Ike:
    14 januari 2023
    Heel veel plezier met de jungletour en hopelijk voor Darwin een snel herstel!
  6. Andrew:
    Hoop dat Darwin snel opknapt. Veel plezier in de jungle
  7. Hortance van Leeuwen:
    14 januari 2023
    Geniet van de jungle en alles wat jullie er te zien krijgen.
  8. Charissa:
    14 januari 2023
    Heel gaaf schatten. Hopelijk knapt Darwin snel op en kunnen jullie volop genieten. Veel plezier met de kanotocht en geniet in de jungle.